fredag 23. januar 2009

Akkurat hva jeg trenger

Etter en intens dag på jobb sammen med en fyr som lesper no helt inni granskauen måtte jeg ha en aldri så liten terapishoppings.
Shopping hjelper mot nesten alt, det er min påstand. Kjærlighetssorg funker det dessverre dårlig mot, iallefall er effekten forsvinnende kortvarig, så om det skal brukes mot det blir det grusomt dyrt. Men, det var ikke det jeg egentlig satt og tenkte på.
Det var det med å trenge noe. Når er det egentlig reell trenging? Joda, vi trenger alle mat, klær, tak over huet og alt det der. Selvfølgelig kan en jo diskutere om jeg trang enda en svart genser, siden jeg kjøpte det i dag, men det kan jo på en eller annen måte forsvares. Den var så billig (halv pris av rød pris av grønn pris), den var ekstra fin i halsen, de andre begynner å bli grå og nuppete......og i det hele tatt.
Ok, det handler heller ikke om genseren - men om en liten tube med noe blank gugge og en liten kost inni. Øyebrynfix!! Er det mulig....? Jeg legger meg flat og innrømmer alt med henda over huet. JA jeg kjøpte den. Kr. 39,90,- på H&M. Det går ikke an å si at det var akkurat hva jeg trang vettu. Eller?

1 kommentar:

  1. Jeg kjenner jeg fikk innmari lyst på en sånn tube med gugge, jeg og. Sikkert ikke noe vi trenger, men det hjelper vel mot et eller annet udekket behov vi har?

    SvarSlett